ZLATNICTVÍ BALCAR
Kontakty

ZLATNICTVÍ BALCAR
OSVČ

Telefon: +420605154686
Fax: +420541240199
E-mail: lukas@zlatnictvi-lbalcar.cz

Minská 72
Brno 61600

O nás

Diamantové šperky s tradicí od roku 1925.

                                            

                                                           Jsme pro vás také na  

                                                              FB Balcar 

                                     

   Zlatnictví Balcar působí na trhu již od roku 2001. Nabídka jeho služeb se během let neustále rozšiřovala a nyní nabízí vskutku komplexní servis. V roce 2010 se posunulo zlatnictví Balcar dál a specializuje se na výrobu diamantových šperků.Zákazníci si tak mohou vybrat šperky podle vlastního vkusu. Kromě nabídky na prodejně má tak klient možnost si nechat vyrobit šperk podle vlastních představ a návrhů. „V nabídce máme k výběru z mnoha druhů přírodních kamenů různých velikostí, tvarů a odstínů barev. Zákazník má tudíž přímo na místě možnost vybrat si, který z přírodních kamenů či diamantů se mu zamlouvá. Od toho se poté také odvíjí cena šperku. Proto je částka individuální až po konkrétní domluvě se zákazníkem,“. Zakoupeným produktům garantuje klenotnictví Balcar Diamonds celoživotní servis. Co to znamená? „U prstenu si můžete pod pojmem servis představit jeho zvětšování, zmenšování, povrchové úpravy - jako je třeba matování, nebo naopak leštění - a samozřejmě čištění šperku“, dodává majitel. A čím jsou produkty, jenž zlatnictví Balcar nabízí, odlišné od konkurence? „V Brně je pouze pár zlatnictví, kde si můžete vybrat přírodní kámen a určit, jakou podobu bude mít váš šperk. Od konkurence se tedy odlišujeme vlastnoruční výrobou, individuálním přístupem k zákazníkům, bohatým výběrem a celkovým servisem.“ Opravy a případné reklamace provádí Balcar Diamonds do druhého dne, výrobu na zakázku je schopen splnit do tří dnů. Není asi žádným překvapením, že klientelu tvoří především stálí zákazníci. Důvod proč se zákazníci vždy rádi vrací je v tom, jakou péči věnujeme svým výrobkům a zákazníkovi. „Stane se třeba, že zákazník potřebuje narychlo opravit šperk a nechá ho opravit jinde. Následně se však vrací k nám s prosbou, abychom ho dali opět do původního stavu. Proto si pak klient tento čin rozmyslí a navštíví s jakýmkoli problémem pouze nás,“ prozrazuje majitel zlatnictví. Co dodat na závěr? „Přáli bychom si mnoho spokojených zákazníků, kteří se k nám rádi budou vracet,“